Friday, September 08, 2006

အႏုပညာ႐ွင္မ်ား၏ Website

မည္သည့္ အႏုပညာရွင္မဆို မိမိတို့၏ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို အင္တာနက္ေပၚ၌ ျဖန္႕ေ၀ျပသႏိုင္ရန္ Networking and Initiatives for Culture and the Arts (NICA) အဖြဲ႕က ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ “ျမန္မာႏိုင္ငံက မည္သည့္ အႏုပညာရွင္မဆို လာေရာက္ စာရင္းေပးသြင္းလို႕ ရပါတယ္။ အႏုပညာရွင္ေတြအားလံုးကို တစ္ေနရာတည္းမွာ တစုတစည္းတည္း ေဖာ္ျပခ်င္လို႕ အခုလိုေဆာင္ရြက္တာပါ” ဟု ကိုညိဳ၀င္ေမာင္ Artstream Myanmar Website စီစဥ္သူက ေျပာၾကားသည္။ Website အတြင္း၌ ေဖၚျပျခင္းခံရလိုပါက ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္၊ တတ္ကၽြမ္းသည့္ အႏုပညာ၊ ၀ါသနာ၊ တက္ေရာက္ခဲ့ဖူးသည့္ သင္တန္းမ်ား၊ ပါ၀င္ျပသခဲ့ဖူးသည့္ အႏုပညာလႈပ္ရွားမႈမ်ား၊ ဓါတ္ပံု၊ အေတြ႕အႀကံဳတို႕ကို NICA သို႕ အခမဲ့ လာေရာက္ေပးပို႕ႏိုင္ပါေၾကာင္း၊ ယင္းအဖြဲ႕သည္ အႏုပညာဆိုင္ရာ လႈပ္ရွားမႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ အဖြဲ႕ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ အႏုပညာရွင္မ်ားကို သိရွိလိုပါကလည္း www.artstreammyanmar.net သို႕ ၀င္ေရာက္ ၾကည့္ရွဳႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

www.mmtimes.com
အတြဲ ၁၄၊ အမွတ္ ၂၇၆ မွ .........

3 comments:

Anonymous said...

Please delete this comment..
Actually, I was looking for your email but I didn't see any link that can be contacted with you..
I'd like to discuss with you one thing regarding web design..
Thanks..
looking forward to hear you back very soon..

Regards,
Michael Sync

Anonymous said...

Hi Zaw Moe Aung!

I guess, you dont wanna contact with me.. No Problem.

Please delete this comment and previous comment.
Thanks.

D Moe Thit said...

Hello m.sync.

Sorry for my late reply. I'm finding your mail address to contact with you.

Actually, I don't know how to delete this comment in here. :D

Let me know your mail.
my mail is zmoeaung@inoutbox.com

Thanks
ZMA